Nasze motto brzmi: „Prawda o marce jest kwestią formy”. Mówi się, że na początku było słowo. My patrzymy na to inaczej. Na początku jest obraz, a dobrze dobrane słowa nadają mu pożądane znaczenie, które kreuje markę w percepcji i emocjach odbiorców. Zaufanie to najważniejsza wartość w naszej pracy. Jej efekt końcowy, czyli skuteczna komunikacja, to nie sztuka, która jest celem samym w sobie. Celem jest użytkowy wymiar oddziaływania marki. Osiągamy to dzięki wieloletniemu doświadczeniu zespołu znakomitych ekspertów, którzy odpowiedzialnie i skutecznie mogą zarządzać również Twoją marką.
Zajmujemy się identyfikacją wizualną, brandingiem i doradztwem marketingowym. Tworzymy grafikę użytkową, opracowujemy strategie dla marek, planujemy i realizujemy wygrywające kampanie reklamowe. Studio Gravite opiera się na fundamencie doświadczenia – kreowaniem wizerunku zajmujemy się od 2006 roku.
Dyrektorem strategicznym i artystycznym studia jest Mateusz Obarek, absolwent wydziału sztuki. Na swojej drodze zawodowej przeszedł wszystkie szczeble marketingowego wtajemniczenia – począwszy od grafika reklamowego, poprzez stanowisko in-house designera, na pionie kadry zarządzającej skończywszy. Jego założeniem od początku było wypracowanie standardów relacji z Klientem opartych na odpowiedzialności i zaufaniu. Ufasz lekarzowi? Słusznie! Zaufaj też designerowi. To klucz do naszego wspólnego sukcesu.
Za każdym sukcesem stoi zaprawiony w marketingowych bojach zespół ludzi o wykształceniu artystycznym, specjalizujących się w takich dziedzinach, jak m.in. projektowanie graficzne, typografia i DTP oraz public relations. Mamy też własne, doskonale wyposażone studio fotograficzne oraz świetny zespół fotografików.
Dzięki bogatym kompetencjom ekipa Gravite nie boi się żadnych wyzwań marketingowych, a wręcz preferuje te najbardziej ambitne i wymagające. Podstawą jest zawsze empatyczny dialog z Klientem. Dlatego równie skutecznie realizujemy kampanie komercyjne dla globalnych marek oraz firm z sektora MŚP, jak również kampanie społeczne dla organizacji pozarządowych, ministerstw, samorządów i polityków.
Komunikację wizualną i budowanie strategii marki widzimy jako złożony proces. To nie ciąg przypadkowych działań, ale przedsięwzięcie oparte na precyzyjnym planie i sprawdzonych zasadach. Towarzyszymy Klientowi na każdym etapie tego procesu. Stale analizując potrzeby marki, dostosowujemy ją do wymogów rzeczywistości i postaw konsumenckich.
W naszej twórczości odwołujemy się do klasycznych wzorców przejrzystej formy, estetyki eleganckiego umiaru, porządku i angażującej logiki wywodu. Uważnie słuchamy rozmówcy, by dać upust naszej kreatywności i zapisać na koncie kolejny sukces. A miarą naszego sukcesu jest zawsze korzyść i satysfakcja naszego Klienta.