Akcja „To Mazury, nie…”, przez fotografie zestawia atrakcje regionu z najpiękniejszymi miejscami świata. To odważna idea której nie brak wiarygodności. Hasło kampanii „ To Mazury nie – Amazonia, Chorwacja, Holandia…” oddziałuje w oparciu o niepowtarzalne zdjęcia mazurskiego krajobrazu. Łatwo przetłumaczalne hasło, sprawia, że przekaz jest czytelny w każdym zakątku świata. Kampania otrzymała Grand Prix w konkursie Złote Formaty, nagrodę Impactor, Złote Spinacze oraz nominację w prestiżowym konkursie reklamy KTR. Inspiracją do projektu były zdjęcia nieżyjącego już fotografa przyrody Ryszarda Czerwińskiego, stając się częścią ekspozycji. Kreacja doczekała się wystawy w Parlamencie Europejskim w Brukseli, którą zaszczycili znamienici goście: Przewodniczący Parlamentu Europejskiego Jerzy Buzek, Róża Thun Von Hochenstain, Jolanta Hibner... Projekt uzyskał patronat Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Z kolei web design akcji „Mazury cud natury” zdobył nagrodę „Webstar 2010” na Festiwalu Stron Internetowych.